Tuesday, April 19, 2011

“Waar is my tiekie?” 'n Reis deur my jeug.


Die lewe is goed vir my… Ek is 'n kind van Namibië.
En ek weet alles...
  Waarom daar niks heiligs is omtrent Okahandja se kraanwater nie.
  Hoekom ek en Marinette moes omdraai.
  Die Oer-Son moes sterf.
  Boesmans trek as dit reën in die woestyn.
  Dit beter is om te sterwe as om dood te gaan.
  Daar te min god is.
  Waarom daar nog koedoes oor is in Namibië.
  Daar 'n stoffie op die maan uitgeslaan het.
  My weermagjaar 'n goeie jaar was.
  Waarom ek net die sagste dubbellaag wit toiletpapier koop 
en nie appelkooskonfyt eet nie!
  Waar 'n meisie se gaatjie sit…
Wat ek nie geweet het nie, wat ek eers uitgevind het toe ek al amper vyftig was, is dat ons arm was.

Lariza van Niekerk:
"Waar is my tiekie” lees baie lekker en gemaklik, en dit is altyd vir my die beste maatstaf. Ek wil nie worstel deur iets wat ek lees nie... mens worstel genoeg met die lewe! Die stories is interessant en ek hou daarvan hoe daar meestal in een vertelling twee storielyne parallel ontwikkel. Dit hou mens se aandag gevange. Die taalgebruik is natuurlik en pas by die tipe vertellings. Die resultaat is 'n knus, lekkerleesbundel, nie net vir die skrywer se familie en vriende nie, maar waarin enigiemand wat belangstel in daardie tipe literatuur hom kan verlustig.

No comments:

Post a Comment