Tuesday, April 19, 2011

Weeskind tot erfgenaam! Hercules Pienaar


My naam is David HERCULES Pienaar, wat beteken ek is God se geliefde, vreugdevolle, ryk jong man! Ek is 41 jaar jonk en sal in Julie 2011 nou 10 jaar getroud wees met die liefde van my lewe, Dorette MARGUÉRITE  Pienaar! 

Ek is net 'n klein, klein seuntjie met 'n GROOT, GROOT Abba Vader! Ek was 'n geestelike weeskind, maar nou is ek 'n erfgenaam seunskind van Pappa. 

Ek bid dat wanneer jy die boek lees jy ook sal verander in jou gees en denke om God se onvoorwaardelike liefde te aanvaar, ervaar en uit te leef!

1 comment:

  1. Hi Jaco, dankie vir die post! Ek het my boek ook nou na Engels vertaal ("Orphan to Heir") en beide boeke is beskikbaar by my David Hercules Pienaar, dhp333@gmail.com, (072) 887-3339

    ReplyDelete